Dansuppvisning

Hejsan bloggen! Idag har jag dansuppvisning! Det kmr bli massa roliga danser! Jag ska dansa disco grupp en gång, disco singel och par en gång och direkt efter har ja street grupp. Och det är ingen paus imellan disco singel och par och street så jag får skynda mig suuuuuuuuper mkt! De kmr inte sätte på musiken fören jag har bytt om klart, så de e lite strässigt. För tänk va pinsamt om jag tex int får på mig mina byxor så får de andra bara så och vänta på mig... Men de kmr int att hända för ja gör så gott ja kan så får vi hoppas på de bästa.. :P Men de kmr bli super kul värkligen! Våra tränare säger att de alltid blir en jätte bra uppvisning med disco efteråt med massa coola överaskningar som man int skulle missa!
Men nu har ja två ellr en biljetter över för att Simon är sjuk och han kan int följa me och vi ska försöka hitta en barnvakt men om int så får mamma ellr pappa stanna hemma... Så om ni vill komma är de bara att ringa hem till mig så har vi biljetter över ;) Hehe...jag gör värsta reklamen här... :P Mst nog ducha nu innan dansen så hejdå! ♥


//Madeleine ♥


P.s dansuppvisningen börjar kl 6 och slutar typ halv åtta ellr nåt och sen är de disco! Puss

Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0