Förlåt ♥

Hej hej! Förlåt att ja int har bloggat på ett tag.. Men jag har typ tröttnat på de lite men jag kmr snart börja igen, de lovar jag er. Nu bloggar jag inte lika ofta som förr, men som sagt jag kmr säkert börja blogga mer igen :) Nu har jag iaf precis varit på den sista piano lektionen för täminen. Det gick väldigt bra och hon var stolt över mig xP Så jag är nöjd!
 
Ni vet säkert att min klass kmr att splittras i sexan och att det kommer massa nya som ska börja. Vi kmr bli två klasser me 30 st i varje. Det känns lite pirrigt om man int hamnar i en klass man känner sig trygg i, men de kmr säkert bli bra! Det är oxo väldigt roligt att få massa nya kompisar! ♥ Apropå klassen så var vi på vässarö på ett klass läger. Det var jätte roligt där! Vi fick göra olika aktiveteter (stav) som t.ex trapperspåret, det var som en hinderbana med olika gamla djur fällor dom berättade om. Det var oxo hängbroar repstegar och en linbana man skulle ta sig över. Vi gjorde oxo sammarbetsgläntan (tror att de hette så) och där var det massa utmaningar man skulle klara genom att sammarbeta. Vi fick oxo göra en hinerbana, och det var typ som en vanlig hinderbana med en massa hinder man skulle ta sig över. Den sista aktiveteten var paddla kanot eller segla optimistjolle. Jag valde paddling med Hedda och Ebba vi höll på att gå på grunt 2 gnr xP Vi skratta typ ihjäl oss! ;D Vi gick oxo på disco, badade och gick på spökrunda... Det var värkligen jätte kul! (TIPSAR) Nu har det blivit ett ganska långt inlägg så kanske borde sluta nu... så hejdå bloggen och alla underbara läsare! ♥


//Madeleine

Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0