Här kommer jag internett och hejdå landet!

Har precis kommit hem efter en vecka på vårt landställe. Det är därför jag inte har bloggat på ett tag.. :) Sorry... Men nu är jag tillbaks! Men inte så länge för imorrn ska jag på dans läger i en vecka med hård träning varje dag... Så de blir ennu en vecka utan internett, men du kanske ja har tagit några bilder som ja kanske kan ladda upp OM ja hittar sladden.
När jag skulle logga in på blogg.se hade dom gjort om sjukt mkt! Ni vet nog redan, men jag har ju vart borta så ja fattar ingenting! Men kmr nog snart att lära mig ;)
 
 
Så här ser de ut för dom som inte vet :P Kan berätta lite om vad jag ska göra på sommarlovet! Först var ja för de mesta på landet, som ni redan vet, sen på dansläger som ni oxo vet! Men efter danslägret ska mamma/pappa hämta mig så ska vi åka till landet igen i en vecka. Då ska vi fira min födelsedag med släkten i förskott, sen på en söndag tror ja ska vi åka hem och packa till Frankrike, vi åker på tisdagen. Sen stannar vi tre dar i min mormors lägenhet, för sen ska ja mamma pappa mina brorsor och min mormor åka till nån annan stans i Frankrike där vi har hyr ett hus och stanna där i 2 ellr 3 veckor. Och då ska vi bada i poolen och i havet åka på äventyrsbad äta glass fira min födelsedag och mkt mer! Sen åker vi tillbaka till lägenheten och stannar där i tre dar till (tror ja) Sen åker vi hem och ska vara  på landet lite till. Och sen ska min jag och min bästis Becka ska ut och segla runt ålan men våra familjer! De kommer bli super rolig sommarlov!!! De va väl allt har säkert glömt några detaljer men stunt i de haha :) Mst packa till lägret nu Hejdå! ♥
P.s blev väldigt långt inlägg..
 
//Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0