Some one like you på piano

Hej bloggen och alla underbara läsare! Nu håller ja på att lära mig rästen av låten "some one like you" av Adele på piano! De går väl sådär... Haha... För de laggar som in i h******!!! Jag kunde  typ halva innan men nu vill jag lära mig rästen! Jag hittade en sight (stav) där man kunde lära sig hela låten på piano via ett filmklipp. De äger! De går väldigt snabbt att lära sig, och de är väldigt roligt! (tycker jag) Om ni oxo vill kunna lära er den skicka en komentar så svarar jag på den med vad sighten heter! Nu måste jag nog återgå till träningen... Harre gött! :D


//Madeleine

P.s Min brorsa har fest idag och då mst ja baka lite o sånt till dom! Längtar :P ♥

Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0