Göteborg här kommer jag!!! ;D

Hejsan bloggläsare! ♥ Idag är ja super glad! För de första slutar vi kl 13:20 idag! Wihooo! Och imorrn ska jag och min mamma åka tåg i till Göteborg! För att jag ska ha danstävling i Göteborg SM, som jag säkrt redan ha sagt. De som är så himla sjönt att dans gålvet är längst ner i källaren i hotellet vi ska bo i! Så om ja ska typ dansa om tio rånder kan jag bara gå upp på mitt rum o kolla på TV, men de kmr ja nog int att göra fetrsom ja vill kolla när dem andra dansar oxo ;) Är så himla taggad! Jag börjar med att dansa singel på fredan, och om ja går vidare så dansar ja i smfinal på lördagen och på söndagen blir det par! På lördag ska ja oxo  till Liseberg!!!!! Km bli såååå kul!!! :D Mst dra nu men ubd senare, Hejdå!

Puss


//Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0