HejHej!

Kom "precis" hem från danstävlingen i Göteborg (kom hem i söndags) Det gick ganska btra tror jag :) I singel vet jag inte för vi har inte fått resultaten än, men det kommer nog snart och då kan jag säja ;) Och i singel kom jag och Ebba förstvidare alla normaler och sen vidare till semifinal och sen vidare till final! Så vi kom sjua och fick medalj! Det var ganska bra (tkr jag) eftersom det var första tävlingen tillsammans med Ebba! Och så fick vi en prick (tror jag) Får hålla tummarna att det gick bra i singel oxo! Men det var 1200 som tävlade samanlagt så det var ändå ganska svårt...Kan ubd senare om vilka resultat jag fick i singel! Hejdå så länge! ♥


//Madeleine


Kommentarer

Kommentera här! (: ♥ :

Vad heter du?
Kom ihåg dig?

Email: (Bara för mig ^^)

Din egna blogg? ♥:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0